Search

Principles of Marketing, Global Edtion | 18:e upplagan

av Gary Armstrong och Dr. Philip T. Kotler

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2020-05-22
Upplaga 18
Fler upplagor 2017/17
Antal sidor 736
ISBN 9781292341132
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States.

 

For principles of marketing courses that require a comprehensive text.

 

Learn how to create value through customer connections and engagement

In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it’s more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today’s key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 18th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.

 

Pearson Pearson MyLab Marketing is not included. Students, if Pearson Pearson MyLab Marketing is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN. Pearson Pearson MyLab Marketing should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information.

 

Reach every student by pairing this text with Pearson Pearson MyLab Marketing

MyLab™ is the teaching and learning platform that empowers you to reach every student. By combining trusted author content with digital tools and a flexible platform, MyLab personalizes the learning experience and improves results for each student.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 6 

 6 

 8 

 7 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng