Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Principles of Marketing - Scandinavian Edition | 3:e upplagan

Principles of Marketing - Scandinavian Edition | 3:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2020
  • Författare: Gary Armstrong
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
767
kr
Fint skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 179 kr (19%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Principles of Marketing, Scandinavian Edition is an ideal introductory text for undergraduate students and practitioners alike. This book, the third Scandinavian edition, is true to Kotler and Armstrongs classic conceptual framework, which has proved itself an exceptional introduction to marketing and has been used by millions.

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Upplaga:
3
Utgiven:
2020-07-23
ISBN:
9781292354996
Sidantal:
552

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny