Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
The Influence of Islamic Values on Management Practice | 1:a upplagan

The Influence of Islamic Values on Management Practice | 1:a upplagan

  • Häftad, Engelska, 2014
  • Författare: Peter G. Forster
  • Betyg:
879
kr
Helt ny

Skickas inom 7-17 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

The Influence of Islamic Values on Management Practice is a cultural study examining how Islamic values influence management practice. Using Morocco as a case study, and with academic research and actual business managers working in this context, the book explores and explains how national characteristics, including Islam, shape management practice

Produktinformation

Kategori:
Religion
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Springer Nature
Upplaga:
1
Utgiven:
2014-11-17
ISBN:
9781349462902
Sidantal:
225

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny