Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Läs mer här!

Logga in
Business Marketing Management | 0:e upplagan

Business Marketing Management | 0:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2013
  • Författare: Michael Hutt, Thomas Speh
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
478
kr
Fint skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 458 kr (49%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
3 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Reflecting the latest trends and issues, the new Europe, Middle East & Africa Edition of Business Marketing Management: B2B delivers comprehensive, cutting-edge coverage that equips students with a solid understanding of today’s dynamic B2B market. The similarities and differences between consumer and business markets are clearly highlighted and there is an additional emphasis on automated B2B practices and the impact of the Internet.

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Cengage Learning
Upplaga:
0
Utgiven:
2013-12-06
ISBN:
9781408093719
Sidantal:
480

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny