Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Läs mer här!

Logga in
Consumer Culture and Postmodernism | 2:a upplagan

Consumer Culture and Postmodernism | 2:a upplagan

  • Inbunden, Engelska, 2007
  • Författare: Mike Featherstone
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
1072
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Isabelle , Höllviken

Verifierad säljare

Ny säljare

Du sparar 249 kr (19%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

The first edition of this contemporary classic can claim to have put 'consumer culture' on the map, certainly in relation to postmodernism. This expanded new edition includes:
  • a fully revised preface that explores the developments in consumer culture since the first edition
  • a major new chapter on 'Modernity and the Cultural Question'
  • an update on postmodernism and the development of contemporary theory after postmodernism
  • an account of multiple and alternative modernities
  • the challenges of consumer culture in Japan and China.

The result is a book that shakes the boundaries of debate, from one of the foremost writers on culture and postmodernism of the present day.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
2
Utgiven:
2007-07-19
ISBN:
9781412910132
Sidantal:
0

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny