Search

The Business of Media : Corporate Media and the Public Interest | 2:a upplagan

av William Hoynes och David Croteau

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2005-09-29
Upplaga 2
ISBN 9781412913157
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

The Business of Media provides the critical analysis of the rapidly changing media industry that students need in order to get behind the headlines and understand our increasingly media-saturated society. This Second Edition includes updated data and examples, while incorporating some of the most recent media developments into the analysis. The book:

- uses two conceptual models to understand the media: the market model and public sphere model;

- focuses on developments in the last decade, such as the rise of media conglomerates, and discusses new strategies;

- offers clear, concise, jargon-free writing accessible to students without an economics background.

This book will provide an invaluable guide to the changing media landscape.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 6 

 1 

 7 

 1 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng