Språk | Engelska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2008-02-28 |
Upplaga | 1 |
ISBN | 9781412931021 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
The authors pose important questions such as:
- Where does the central idea of corporate communications come from?
- What are the underlying assumptions of most corporate communications practices?
- What are the organizational and ethical challenges of attempting truly `corporate' communication?
Clearly written with international vignettes and executive briefings, this book shows that in a complex world the management of communication needs to embrace multiple opinions and voices.
Rewarding readers with a deeper understanding of corporate communications, the text will be a `must read' for advanced undergraduates, graduate students, and scholars, in the arenas of corporate communications, organizational communication, employee relations, marketing, public relations and corporate identity management. Practitioners in these areas will be provoked to re-examine their assumptions and habits.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
6
3
4
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.