Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Visual Communication | 1:a upplagan

Visual Communication | 1:a upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2019
  • Författare: Giorgia Aiello, Katy Parry
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
397
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Rohana , Linköping

Verifierad säljare

Toppsäljare

Du sparar 81 kr (17%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Visual Communication: Understanding Images in Media and Culture provides a theoretical and empirical toolkit to examine implications of mediated images. It explores a range of approaches to visual analysis, while also providing a hands-on guide to applying methods to students′ own work. The book:



Illustrates a range of perspectives, from content analysis and semiotics, to multimodal and critical discourse analysis
Explores the centrality of images to issues of identity and representation, politics and activism, and commodities and consumption
Brings theory to life with a host of original case studies, from celebrity videos on Youtube and civil unrest on Twitter, to the lifestyle branding of Vice Media and Getty Images
Shows students how to combine approaches and methods to best suit their own research questions and projects 

An invaluable guide to analysing contemporary media images, this is essential reading for students and researchers of visual communication and visual culture. 

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
SAGE Publications Ltd
Upplaga:
1
Utgiven:
2019-12-02
ISBN:
9781412962247
Sidantal:
312

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny