Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Managing Media Work | 0:e upplagan

Managing Media Work | 0:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2010
  • Författare: Mark Deuze
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
730
kr

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 344 kr (32%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
8 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Managing Media Work provides a comprehensive, cross-national overview of the theory and practice of working in the media in the digital age. Focusing on three key areas—new media work, media professions, and media management—this text prepares students to effectively manage their own media careers and to manage human capital in creative companies. Written by leading international scholars, the book addresses the increasingly global, networked, and unpredictable nature of the media industry as well as the growing complexities of media work.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
SAGE Publications Ltd
Upplaga:
0
Utgiven:
2010-09-29
ISBN:
9781412971249
Sidantal:
320

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny