av Ronald E. Rice och Charles K. Atkin
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2012-03-06 |
Upplaga | 4 |
Fler upplagor | |
Antal sidor | 376 |
ISBN | 9781412987707 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
In this new, fully revised and expanded fourth edition, Rice and Atkin provide readers with a comprehensive, up-to-date look into the field of public communication campaigns. The subject of campaigns has become increasingly high profile in the academic world in the decade since the last edition, and hundreds of new studies on campaign theory and practice have been published since 2001. Moreover, the rise of new media has expanded the array of strategies for designing and implementing campaigns. Largely rewritten to reflect the latest theories and research, this text continues in the tradition of ongoing improvement and expansion into new areas, including sun protection, organ donation, human rights, social norms, corporate social responsibility, use of condoms, ocean sustainability, fear messages, and digital games. Classic chapters are updated, on topics such as campaign history, theoretical foundations, formative evaluation, systems approaches, input-output persuasion matrix, design and evaluation, meta-analysis, and sense-making methodology.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
5
9
8
7
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.