Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marketing theory - a student text | 3:e upplagan

Marketing theory - a student text | 3:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2016
  • Författare: Michael J. Baker, Michael Saren
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
438
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Matteo , Bromma

Toppsäljare

Verifierad säljare

Du sparar 392 kr (47%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Lecturers/Instructors - Request a free digital inspection copy hereUniquely providing a comprehensive overview in one place, Marketing Theory introduces and explains the role of theory in marketing by uncovering its histories, disciplinary underpinnings, subfields, discourses and debates. From strategy and ethics to digital marketing and consumer behaviour, leading marketing experts shine a light on what can be a challenging perspective of marketing. In this new Third Edition there are up-to-date examples from global companies such as Pepsi, Amazon and H&M; entirely new chapters on Digital and Social Media Marketing, and Service-Dominant Logic (SD-L) and contributions from Global Specialists including Bob Lusch, Patrick Murphy and Susan Hart.

Ideal for Upper level undergraduate and postgraduate marketing students studying marketing theory, critical marketing, and the history of marketing modules.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
SAGE Publications Ltd
Upplaga:
3
Utgiven:
2016-05-30
ISBN:
9781473904019
Sidantal:
520

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny