Search

Marketing Theory : A Student Text | 3:e upplagan

av Michael J. Baker och Michael Saren

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag SAGE Publications Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2016-05-16
Upplaga 3
Fler upplagor 2000/0, 2010/2, 2016/3, 2010/0
Antal sidor 544
ISBN 9781473904002
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Marketing Theory introduces and explains the role of theory in marketing by uncovering its histories, disciplinary underpinnings, subfields, discourses and debates.  From strategy and ethics to digital marketing and consumer behaviour, leading marketing experts shine a light on what can be a challenging perspective of marketing. 
 

In this new Third Edition there are up-to-date examples from global companies such as Pepsi, Amazon and H&M; entirely new chapters on Digital and Social Media Marketing, and Service-Dominant Logic (SD-L) and contributions from Global Specialists including Bob Lusch, Patrick Murphy and Susan Hart.

Ideal for Upper level undergraduate and postgraduate marketing students studying marketing theory, critical marketing, and the history of marketing modules.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 7 

 0 

 6 

 2 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng