Search

Strategic Management in the Media : Theory to Practice | 2:a upplagan

av Lucy Küng

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag SAGE Publications Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Pocket
Utgiven 2016-11-10
Upplaga 2
Fler upplagor 2016/2
Antal sidor 256
ISBN 9781473929500
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

'Küng’s book stands out for its focus on concepts, drivers, and dynamics. Its scope and learning are brilliant and dazzling. This updated edition will be a source of insight for students and a tool for industry veterans who seek the perspective of academia.'
– Eli Noam, Columbia Business School

'A landmark contribution to scholarship, Küng’s excellent book provides an empirically rich and analytically sharp-sighted guide to contemporary organizational strategies in a complex and dynamic media environment.'
– Gillian Doyle, University of Glasgow

'In the age of relentless technological disruption, unlimited distribution and non-professionalization, media firms are more dependent than ever on strategic management. Küng articulates the dimensions of media industries to account for an ever-increasing array of challenges and strategies.'
– David Craig, University of Southern California

In this Second Edition of a book many found invaluable for research and teaching, including myself, Küng accomplishes a challenging task: to preserve all the best qualities of the First Edition while both extending the scope and deepening understandings about strategic management theory in application to media industries.'
– Gregory Ferrell Lowe, University of Tampere


With the media industries facing unprecedented change and challenge from top to bottom, it has never been more vital to understand the elements of strategy and how they apply to media organizations.

This new edition:

  • Shows innovation, disruption and strategic adaptation in action, with a stronger focus on a case-based approach
  • Takes readers deep into case studies on BuzzFeed, The Guardian, Netflix, the New York Times and the BBC
  • Explains strategic theory and concepts with insight and clarity
  • Shows how to understand change and decision-making within media organizations.

This is the essential guide to change and management in the media industries – ideal for students of media studies, media economics and media management.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 6 

 0 

 7 

 8 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng