Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
The Fundamentals of Digital Fashion Marketing | 0:e upplagan

The Fundamentals of Digital Fashion Marketing | 0:e upplagan

  • Pocket, Engelska, 2017
  • Författare: Clare (the Open University Harris
  • Betyg:
389
kr
Helt ny

Skickas inom 7-13 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

The Fundamentals of Digital Fashion Marketing introduces and explores contemporary digital practice within the fashion industry. It is designed to inform and inspire today's graduates as the next generation of creative marketers. It identifies key digital marketing approaches and emerging technologies and examines their place in contemporary fashion careers and the opportunities they create for fashion graduates to design, promote and market themselves in a range of sites and formats.

Produktinformation

Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Förlag:
Bloomsbury Publishing PLC
Upplaga:
0
Utgiven:
2017-03-09
ISBN:
9781474220859
Sidantal:

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny