Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Social Media Strategy | 1:a upplagan

Social Media Strategy | 1:a upplagan

  • Pocket, Engelska, 2017
  • Författare: Phillip G. Clampitt
  • Betyg:
520
kr
Helt ny

Skickas inom 7-13 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Social Media Strategy: Tools for Professionals and Organizations, by Phillip G. Clampitt, shows professionals and organizations how to use social media more effectively and strategically. With a focus on what makes social media unique among communication platforms, this book offers practical guidance on creating, implementing, and evaluating social media strategies and tactics. Social media is constantly evolving, so Social Media Strategy focuses on enduring strategic principles and uses case studies and exercises throughout to help readers build the fundamental competencies needed by today’s social media managers.

Produktinformation

Kategori:
Fakta
Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Förlag:
SAGE Publications Ltd
Upplaga:
1
Utgiven:
2017-08-28
ISBN:
9781506346243
Sidantal:
328

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny