Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2018-12-28 |
Upplaga | 4 |
Fler upplagor | 2007/2, 2012/3, 2012/3, 2018/4 |
ISBN | 9781526424099 |
Kategori(er) |
As one of the most read, most studied and most cited books in the field, this Fourth Edition is an essential resource for students and researchers of media and communication studies, the cultural and creative industries, cultural studies and the sociology of the media.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
6
4
5
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.