Search

Marketing Communications : Objectives, Strategy, Tactics | 1:a upplagan

av Larry Percy och John R Rossiter

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag SAGE Publications Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2018-09-04
Upplaga 1
Fler upplagor
ISBN 9781526438645
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective, providing students with a practical planning system and a seven-step approach to creating a comprehensive marketing plan.

 

The new SAGE Marketing Communications textbook is a contemporary evolution of the well-known Rossiter and Percy Advertising and Promotion Management textbook, which at its peak was adopted by six of the top 10 U.S. business schools – Stanford, Wharton, Columbia, Berkeley, UCLA, and Northwestern – as well as by the London Business School, Oxford’s Said Business School, and by most of the top business schools in Europe such as Erasmus University Rotterdam, INSEAD, and the Stockholm School of Economics. 

 

Key features include:

  • An author analytical approach with checklist frameworks in chapters, providing students with a systematic guide to doing marketing communications.
  • A managerial perspective, helping students to become a marketing manager and study as though they are in the role.
  • Coverage of key new marketing communications topics such as branding and social media. 

In each of the end-of-chapter questions there are mini-cases that involve real brands, and the numerous examples throughout the text refer to globally known brands such as Gillette, Mercedes, Revlon, and Toyota.

 

The book is supported by online instructor resources, including PowerPoint slides and teaching outlines for each chapter, multiple choice exam questions and answers, team project templates, true and false quizzes and answers, and an instructor manual.

Suitable for Marketing Communications and Advertising & Promotion modules at UG and PG levels.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 1 

 9 

 3 

 8 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng