av Jim Blythe och Zubin Sethna
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2019-04-12 |
Upplaga | 4 |
Fler upplagor | 2019/4 |
ISBN | 9781526450005 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
Informal yet academically rigorous in style, this fun textbook focuses on examples of international consumer behaviour in action, and provides open access online resources to encourage student engagement and understanding.
The book strikes a balance between sociological and psychological aspects of consumer behavior and features coverage of social media, digital consumption and up to date marketing practice.
New to this edition:
Online resources complement the book, featuring a range of tools and resources for lecturers and students, including PowerPoint slides, an Instructor manual as well as selected videos to make the examples in each chapter come to life.
Suitable reading for undergraduate marketing students studying consumer behavior, international consumer behaviour and buyer behavior.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
7
7
3
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.