Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2018-11-10 |
Upplaga | 5 |
Fler upplagor | 2021/6 |
ISBN | 9781544318141 |
Kategori(er) |
Packed with cultural, company, and country examples, this book offers a mix of theory and practical applications covering globalization, global branding strategies, classification models of culture, and the consequences of culture for all aspects of marketing communications.
The author helps define cross cultural segments to better target consumers across cultures and features content on how culture affects strategic issues, such as the company's mission statement, brand positioning strategy, and marketing communications strategy. It also demonstrates the centrality of value paradoxes to cross cultural marketing communications, and uses the Hofstede model to help readers see how their understanding of cultural relationships in one country/region can be extended to other countries/regions.
Updates to the new edition include:
A range of online instructor resources complement the book, including chapter-specific PowerPoint slides, downloadable advertising images from the book, chapter-specific questions and key points, and video examples of advertising from around the world.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
5
8
5
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.