Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
22 Immutable Laws of Branding | 0:e upplagan

22 Immutable Laws of Branding | 0:e upplagan

  • Pocket, Engelska, 2000
  • Författare: Laura Ries
  • Betyg:
148
kr
Helt ny

Skickas inom 13 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Everyone knows that building your product or service into a bona fide brand is the only way to stand out in an insanely crowded marketplace. This book deals with branding, distilling complex theories and principles behind this key marketing term. It examines brand-blazing strategies from some of the world's best, including Coca-Cola, and Xerox.

Produktinformation

Kategori:
Juridik
Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Förlag:
Profile Books Ltd
Upplaga:
0
Utgiven:
2000-04-01
ISBN:
9781861976055
Sidantal:
192

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny