Search

Marketing in Food, Hospitality, Tourism and Events - a critical approach | 1:a upplagan

av Richard Tresidder och Craig Hirst

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2012
Upplaga 1
Antal sidor 224
ISBN 9781906884222
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Marketing in Food, Hospitality, Tourism and Events: A Critical Approach provides a unique and critical insight into the marketing process and begins a debate about the nature of the contemporary Food, Tourism, Events & Hospitality Industries. Targeted at final year undergraduate students and master's level post-graduate, it takes the reader through a logical and critical examination of key marketing debates, theories and approaches and encourages readers to explore their own thoughts, ideas and opinions. It analyses areas such as consumer behaviour, power relations, sustainability, ethics, power, and semiotics and offers a contemporary examination of these industry sectors with experiential aspects of marketing and productive consumption playing an important role throughout.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 9 

 9 

 4 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng