Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Services Marketing | 9:e upplagan

Services Marketing | 9:e upplagan

  • Inbunden, Engelska, 2021
  • Författare: Christopher Lovelock, Jochen Wirtz
  • Betyg:
1865
kr
Helt ny

Skickas inom 17-31 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Services Marketing: People, Technology, Strategy is the ninth edition of the globally leading textbook for Services Marketing by Jochen Wirtz and Christopher Lovelock, extensively updated to feature the latest academic research, industry trends, and technology, social media, and case examples.This book takes on a strong managerial approach presented through a coherent and progressive pedagogical framework rooted in solid academic research. It features cases and examples from all over the world and is suitable for students who want to gain a wider managerial view.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Engelska
Förlag:
World Scientific Publishing Co Inc (USA)
Upplaga:
9
Utgiven:
2021-10-28
ISBN:
9781944659790
Sidantal:
684

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny