Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
The fundamentals of Design management | 6:e upplagan

The fundamentals of Design management | 6:e upplagan

  • Pocket, Engelska, 2010
  • Författare: Kayhryn Best
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
267
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Victoria , Göteborg

Verifierad säljare

Du sparar 109 kr (29%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

The book explicitly places the principles and processes of design within the context of a business or enterprise, explaining how design management can relate to the cultural, environmental, political and social impact of an enterprise. It emphasises the inter-disciplinary nature of design management, and as such is of relevance to students of a number of disciplines: from art and design to business, marketing or media. The text is supported throughout by a range of interviews and case studies, taken from design practitioners and industry experts. (Bookdata)

Produktinformation

Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Förlag:
Förlagssystem bokimporten
Upplaga:
6
Utgiven:
2010-04-26
ISBN:
9782940411078
Sidantal:
208

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny