Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Corporate Diversity Communication Strategy | 1:a upplagan

Corporate Diversity Communication Strategy | 1:a upplagan

  • Häftad, Engelska, 2020
  • Författare: Roxana D. Maiorescu-Murphy
  • Betyg:
777
kr
Helt ny

Skickas inom 7-13 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

This book analyzes the brand communities of major American multinationals across three industries: finance, tech, and consumer goods.  It assesses how companies communicate their diversity approaches on social media (Twitter) and studies the ensuing perceptions of online users. By comparing more innovative sectors (tech and consumer goods) with a less innovative industry (finance), the author examines differences in the way brands approach and communicate about diversity in online settings. The results of the study lead to the development of a theoretical framework with practical applications for business communication academics and professionals alike.

                                        

                                                         

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Springer Nature
Upplaga:
1
Utgiven:
2020-11-14
ISBN:
9783030299460
Sidantal:
214

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny