Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product | 1:a upplagan

Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product | 1:a upplagan

  • Inbunden, Engelska, 2017
  • Författare: Mark Anthony Camilleri
  • Betyg:
931
kr
Helt ny

Skickas inom 7-24 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Offers a comprehensive introduction to customer-centric travel marketing, tourism economics and the airline product

Explains strategic and operations management in the travel and airline industries

Explores the emerging trends, including travel distribution, revenue management, etourism and interactive marketing, among other topics



Produktinformation

Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Engelska
Förlag:
Springer Nature
Upplaga:
1
Utgiven:
2017-10-10
ISBN:
9783319498485
Sidantal:
213

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny