Onsdag 20:e november byter Campusbokhandeln namn till Adlibris Campus - Läs mer här

Search

The Quintessence of Intercultural Business Communication | 1:a upplagan

av Melanie Moll

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag Springer Nature
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2014-11-09
Upplaga 1
Antal sidor 120
ISBN 9783642447389
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Successful business communication is more than simply speaking your client’s language. At the heart of all effective communication lies a fundamental understanding of human behavior. The natural result of globalization is a level of behaviors that we all share and expect. However, underneath this level are many other influencing factors. We tend to view the situation around us according to our own expectations which are often shaped by our cultural backgrounds. What happens, though, when our cultures are so different that the expectations collide? This book combines theory and practice in a way that helps you as a busy intercultural manager understand what others are communicating to you and those around you. We take apart real examples of intercultural business interaction and show you how deeply embedded cultural norms are found within a simple conversation. Then we offer you important tools and principles that you can use to improve your own intercultural business communication. After reading this book, you should have a good understanding of the basic culture types, and be able to identify most cultures based on the principles described here. Additionally, you will know which social issues, attitudes, and values appear even in the most rational business negotiation. Most importantly, your cultural awareness will help you build successful and lasting relationships with your clients across regional and global boundaries.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 6 

 1 

 6 

 8 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng