Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Markedsføring på 1-2-3 | 0:e upplagan

Markedsføring på 1-2-3 | 0:e upplagan

  • Häftad, Norska, 2022
  • Författare: Lars E. Olsen, Eirik Haus
  • Betyg:
333
kr
Helt ny

Skickas inom 3-12 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Norska
Förlag:
Cappelen Damm
Upplaga:
0
Utgiven:
2022-09-14
ISBN:
9788202738433
Sidantal:
156

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny