Search
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.

Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction

av Bo Bergman och Bengt Klefsjö

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2002
Fler upplagor 2010/3
Antal sidor 606
ISBN 9789144041667
Kategori(er) Naturvetenskap & teknik
 ↳ Teknik
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Quality means to satisfy, and preferably exceed, the needs and expectations of the customers. Increased customer requirements, new technological possibilities and the ongoing globalization mean that a focus on quality improvements is necessary for all organizations, both producers of goods and services, who want to strengthen their competitiveness on the world market.

The book consists of five fairly independent parts. In Part I the quality concept and the history of the quality movement is described. Furthermore, the relation between quality improvements, on one hand, and costs, profitability and success, on the other, is illustrated. Part II deals with methodologies and tools, which facilitate a customer focused product development. Among these are Quality Function Deployment, Reliability, Design of Experiments and Robust Design. Part III focuses on the concept of variation and on methodologies and tools for quality improvements. The Seven Improvement Tools, Statistical Process Control and Capability are discussed. Part IV discusses satisfaction and loyalty of external and internal customers, what these concepts mean and how to measure them. In Part V the important role of top management for quality improvements is discussed as well as the concept of leadership. Furthermore, Processes and Process Management, Six Sigma, Business Excellence Assessments, Quality Awards and ISO 9000:2000 are elucidated.

Second edition

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 4 

 1 

 5 

 9 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng