Search

Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction | 3:e upplagan

av Bo Bergman och Bengt Klefsjö

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Studentlitteratur
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2010-03-15
Upplaga 3
Fler upplagor
Antal sidor 654
ISBN 9789144059426
Kategori(er) Naturvetenskap & teknik
 ↳ Teknik
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

This book examines the quality movement from a holistic perspective that is unique. It will serve as an invaluable handbook both for students and for those interested in enhancing quality in their own organizations. Practical illustrations are combined with a comprehensive and systemic overview of the extraordinary story of how Japanese industrialists adopted and developed the ideas of American quality gurus only to then find their own methodologies being exported to the USA and the rest of the world. The authors are leading Swedish academics with many years of experience in the quality field. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 2 

 9 

 1 

 5 

 4 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng