Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction | 3:e upplagan

Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction | 3:e upplagan

  • Inbunden, Engelska, 2010
  • Författare: Bo Bergman, Bengt Klefsjö
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
499
kr
Slitet skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Thomas , Göteborg

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 710 kr (59%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
8 st i lager
Välj butik

Beskrivning

This book examines the quality movement from a holistic perspective that is unique. It will serve as an invaluable handbook both for students and for those interested in enhancing quality in their own organizations. Practical illustrations are combined with a comprehensive and systemic overview of the extraordinary story of how Japanese industrialists adopted and developed the ideas of American quality gurus only to then find their own methodologies being exported to the USA and the rest of the world. The authors are leading Swedish academics with many years of experience in the quality field. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Produktinformation

Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Engelska
Upplaga:
3
Utgiven:
2010-03-15
ISBN:
9789144059426
Sidantal:
654

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny