av Neil Rackham
Förlag | Liber AB |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 1999-11-22 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 212 |
ISBN | 9789147046287 |
Kategori(er) |
Under 12 år har författaren och hans organisation analyserat över 35 000 kvalificerade säljsamtal och säljsituationer. De metoder som han arbetat fram har sedan testats av ca 10 säljare i ett stort antal länder, däribland Sverige. Ett tusental försäljningschefer har varit inblandade. Boken vänder upp och ned på många traditionella metoder. Den visar situation för situation hur man brukar göra och hur man borde göra. Boken handlar om värdemässigt större och mer kvalificerad försäljning. Försäljning där den traditionella säljtekniken kan vara direkt negativ.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
3
2
1
2
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.