Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Affärsutveckling genom varumärket - Brand Extension | 1:a upplagan

Affärsutveckling genom varumärket - Brand Extension | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2002
  • Författare: Henrik Uggla
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
294
kr
Fint skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 97 kr (25%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Allt fler företag bygger sin affärsutveckling kring redan etablerade varumärken som får bära upp nya produkter, så kallad Brand Extension.

Läs mer
En mängd internationella studier har sökt efter de faktorer som främjar en lyckad varumärkesutvidgning. Boken presenterar de viktigaste resultaten från dessa studier och ger läsaren de konkreta verktyg som behövs för att kunna avgöra när och hur man bör praktisera varumärkesutvidgning, och hur man bygger en strategi för dem på lång sikt. Teori varvas med praktiska exempel.

Om författarna
Henrik Uggla är doktor i Brand Portfolio Management och verksam som forskare och föreläsare vid INDEK, Kungliga Tekniska Högskolan.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
1
Utgiven:
2002-12-10
ISBN:
9789147072019
Sidantal:
200

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny