Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Praktisk marknadsföring A Fakta och uppgifter | 2:a upplagan

Praktisk marknadsföring A Fakta och uppgifter | 2:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2005
  • Författare: Jan-Olof Andersson, Anders Pihlsgård, Gunilla Eek
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
343
kr
Fint skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 111 kr (24%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Läromedlet ger eleven en bred introduktion i butikens marknadsföring. Boken fungerar som en handbok och beskriver på ett pedagogiskt sätt vad som krävs för att framgångsrikt marknadsföra en butik. De öppna och intressanta personporträtten ger läsaren en spännande introduktion till branschen.

Läs mer
Boken innehåller intressanta övningar och i bokens projekt får eleverna möjlighet att arbeta praktiskt och kreativt med en konkret butiksidé.
Texterna tar upp följande moment:
- Affärsidé
- Grunderna i marknadsföring
- Sinnesmarknadsföring
- Marknadsföring av butiker
- Kampanjplanering
- Exponering
- Texta med dator och för hand
- Lagstiftning

Om författarna
Författare är Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Jan-Olof Andersson. Jan-Olof och Anders är gymnasielärare och konsulter. Båda har medverkat i ett flertal läromedel, bl a M2000 - Marknadsföringen i en ny tid. Gunilla är handelslärare och konsult och har tidigare varit verksam som marknadschef och egenföretagare inom fackhandeln.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
2
Utgiven:
2005-10-04
ISBN:
9789147077274
Sidantal:
152

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny