Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Generation Y: - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré | 1:a upplagan

Generation Y: - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2008
  • Författare: Anders Parment
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
262
kr
Fint skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 88 kr (25%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Omfattande förändringar pågår i företag och organisationer: 40-talisterna går i pension och in kommer Generation Y - 80-talisterna som vill göra skillnad. Det här är en generation konsumenter och medarbetare som har vuxit upp i ett samhälle med många möjligheter och val, ständig kommunikation och stora sociala nätverk.Läs merMånga organisationer upplever Generation Y som besvärliga och uppkäftiga, men i själva verket kan de vara kreativa, kompetenta, bildade och världsvana. I den här boken utmanas det etablerade tänkandet kring marknadskommunikation, konsumentbeteende och rekrytering, genom att Generation Y:s karaktärsdrag analyseras. Lär känna Generation Y och ta vara på de möjligheter som de för med sig!Om författarnaAnders Parment är ek. dr och verksam vid Linköpings universitet samt som strategikonsult och föreläsare.Recensioner"Detta är en lättläst och mycket tankvärd bok med många illustrativa exempel. Den bygger på en blandning av vetenskaplig undersökning och erfarenhetsbaserade åskikter. Boken ger en bra möjlighet att förstå Generation Y och ta till vara på de möjligheter som detta för med sig." Bengt Klefsjö för Kvalitetsmagasinet, mars 2010.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
1
Utgiven:
2008-01-09
ISBN:
9789147087556
Sidantal:
264

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny