Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marknadsföring - kort och gott | 1:a upplagan

Marknadsföring - kort och gott | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2008
  • Författare: Anders Parment
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
53
kr
Slitet skick

Skickas nästa vardag

Du sparar 147 kr (74%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Arbetar du med marknadsföring? Eller stöter du ständigt på denna verksamhet? Du kanske arbetar med marknadsförare? Vill du ha en överblick över marknadsföringsområdet, men saknar tid eller lust att läsa de 1000-sidiga marknadsföringsböckerna, som är sprängfyllda med case och instuderingsfrågor? I den här boken får du en kortfattad och insiktsfull överblick över marknadsföringsområdet, och du lär dig alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, konsumentbeteende och varumärkesstrategi.

Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är verksam vid Stockholm School of Business, Stockholms universitet samt som strategikonsult och föreläsare.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
1
Utgiven:
2008-08-15
ISBN:
9789147089154
Sidantal:
224

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny