Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!
Marknadsföring - kort och gott | 1:a upplagan
- Häftad, Svenska, 2008
- Författare: Anders Parment
- Betyg:
Välj skick:
Skickas nästa vardag
Skickas från säljare inom 1-3 vardagar
Verifierad säljare
Toppsäljare
Fler utgåvor
Beskrivning
Arbetar du med marknadsföring? Eller stöter du ständigt på denna verksamhet? Du kanske arbetar med marknadsförare? Vill du ha en överblick över marknadsföringsområdet, men saknar tid eller lust att läsa de 1000-sidiga marknadsföringsböckerna, som är sprängfyllda med case och instuderingsfrågor? I den här boken får du en kortfattad och insiktsfull överblick över marknadsföringsområdet, och du lär dig alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, konsumentbeteende och varumärkesstrategi.
Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är verksam vid Stockholm School of Business, Stockholms universitet samt som strategikonsult och föreläsare.
Produktinformation