Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marknadsföring - kort och gott | 2:a upplagan

Marknadsföring - kort och gott | 2:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2015
  • Författare: Anders Parment
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
199
kr
Slitet skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Carl , Klippan

Verifierad säljare

Toppsäljare

Du sparar 206 kr (51%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Marknadsföring – kort och gott ger dig en kortfattad och insiktsfull överblick av marknadsföringsområdet.

Läs mer
Med den här boken behöver du inte en 1000-sidig introduktionsbok, som är sprängfylld med case och instuderingsfrågor. Du lär dig här alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, marknadskommunikation och konsumentbeteende. De grundläggande teorierna behandlas och nya, utmanande perspektiv presenteras.

Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är lärare och forskare vid Stockholm Business School, Stockholms universitet. Han har skrivit ett tjugotal böcker och ett tiotal artiklar om olika aspekter av marknadsföring.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
2
Utgiven:
2015-03-16
ISBN:
9789147112258
Sidantal:
224

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny