Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Service management | 0:e upplagan

Service management | 0:e upplagan

  • Häftad, Svenska, 2012
  • Författare: Richard Normann, Christer Ekberg
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
135
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Mateusz , Trelleborg

Verifierad säljare

Toppsäljare

Du sparar 211 kr (61%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
0
Utgiven:
2012-03-08
ISBN:
9789147097517
Sidantal:
207

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny