Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Försäljning och kundservice 1, bok, Gy25 | 1:a upplagan

Försäljning och kundservice 1, bok, Gy25 | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2025
  • Författare: Elisabeth Ekström, Maria Almeborn, Katri Strömberg
  • Betyg:
687
kr
Helt ny

Skickas inom 9-16 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Försäljning och kundservice 1, bok är ett läromedel som har fokus på arbeten inom försäljning och service. Boken är noggrant anpassad till försäljning och kundservice nivå 1 enligt ämnesplanen för Gy25.

I Försäljning och kundservice 1 möter eleverna personal och kunder i en större dagligvarubutik någonstans i Sverige. Genom människorna i butiken lär sig eleverna betydelsen av service och gott bemötande, både internt och externt, liksom vikten av att arbeta med hållbarhet inom handel.

Alla kapitel innehåller verklighetsförankrade fallbeskrivningar, repetitions-, övnings- och APL-uppgifter. Det finns också flera rollspel där eleverna får pröva service i olika situationer.  Språket är rakt och layouten är tydlig för att underlätta för eleverna att ta till sig innehållet. Ta med dina elever på en resa i branschen och utvecklas tillsammans mot ett yrkesliv med goda kunskaper samt kundfokuserat och målinriktat försäljningsarbete.

Här finns:
- Verklighetsbaserade fallbeskrivningar som eleverna känner igen sig i.
- Rakt och lättfattligt språk för att eleverna ska kunna ta till sig innehållet.
- Layout och bildspråk i samspel för att förtydliga innehållet.
- Repetitions-, övnings- och fördjupningsfrågor samt APL-uppgifter till varje kapitel.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2025-07-01
ISBN:
9789151116464
Sidantal:
256

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny