Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Försäljning och kundservice 1, lärarhandledning, Gy25 | 1:a upplagan

Försäljning och kundservice 1, lärarhandledning, Gy25 | 1:a upplagan

  • Spiral, Svenska, 2025
  • Författare: Elisabeth Ekström, Maria Almeborn, Katri Strömberg
  • Betyg:
1359
kr
Helt ny

Skickas inom 11 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Försäljning och service 1, lärarhandledning är anpassad efter Försäljning och kundservice 1, bok som har fokus på arbeten inom försäljning och service. Materialet är noggrant anpassat till försäljning och kundservice nivå 1 enligt ämnesplanen för Gy25..

I Försäljning och kundservice 1, bok möter eleverna personal och kunder i en större dagligvarubutik någonstans i Sverige. Genom människorna i butiken lär sig eleverna betydelsen av service och gott bemötande, både internt och externt, liksom vikten av att arbeta med hållbarhet inom handel.

Lärarhandledningen följer elevboken och innehåller inspirerande lektionsförslag, övningar och uppgifter samt lösningsförslag till elevbokens instuderingsfrågor. Med denna lärarhandledning får du ett gediget material som gör det enkelt att planera och genomföra din undervisning
.
Försäljning och kundservice 1 lärarhandledning:
- Har en tydlig koppling till ämnesplanen för Gy25
- Underlättar och sparar tid för dig vid planerings- och bedömningsarbetet
- Har lösningsförslag till elevbokens instuderingsfrågor
- Har lektionsförslag, uppgifter och övningar

Produktinformation

Bandtyp:
Spiral
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2025-07-01
ISBN:
9789151116471
Sidantal:
256

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny