Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Kriskommunikation | 0:e upplagan

Kriskommunikation | 0:e upplagan

  • Häftad, Svenska, 2012
  • Författare: Maria Langen, Sverredal Sverre
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
96
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

GABRIEL , Sollentuna

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 255 kr (73%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Har chefer och kommunikationsansvariga skaffat kunskap om kriskommunikation och övat på att tillämpa den så är chanserna goda att krisens effekter kan lindras och företaget till och med gå stärkt ur krisen. Kriskommunikation – att leda i blåsväder är en praktisk bok som ger läsaren verktyg för planering och övning av kriskommunikation och som även handlar om det förebyggande kriskommunikationsarbetet. Boken riktar sig till ledare och kommunikatörer i små och stora organisationer men kan också läsas av studenter inom ledarskap eller kommunikation som vill lära sig om de speciella krav krissituationer ställer på yrkesrollen. Boken är uppbyggd så att den kan läsas både av den som saknar och den som har vissa förkunskaper på området. I slutet av boken finns exempel på praktiskt tillämpbara mallar, checklistor och planeringsverktyg för kriskommunikation. Att kunna stå rakryggad till svars när något gått fel bidrar till att organisationen kommer helskinnad ur blåsvädret. Det klarar bara den som har förberett sig mentalt och praktiskt – och dessutom har god kunskap om kriskommunikation. Den här boken ger dig den kunskap du behöver för att utveckla ditt ledarskap i händelse av en kris.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
0
Utgiven:
2012-12-10
ISBN:
9789152318867
Sidantal:

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny