av Roger Ström och Martin Vendel
Förlag | Sanoma utbildning |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2015-08-07 |
Fler upplagor | 2018/2 |
ISBN | 9789152331460 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
Med ny digital teknik kan marknadsföring skräddarsys efter individ och situation och bli mycket pricksäker. Konsumenter kan dessutom delta i och påverka företags marknadsföring, vilket innebär både utmaningar och möjligheter. Boken ger en god introduktion till digital marknadsföring med aktuell forskning och praktiska exempel.
Stort fokus ligger på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram. Extra vikt fästs på detaljhandeln och co-creation mellan konsumenter och företag. Boken kan användas på universitet, högskola, KY utbildningar, utbildningsföretag och internutbildningar så väl som vid självstudier.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
3
0
6
4
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.