Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Digital marknadsföring | 0:e upplagan

Digital marknadsföring | 0:e upplagan

  • Häftad, Svenska, 2015
  • Författare: Roger Ström, Martin Vendel
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
136
kr

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 204 kr (60%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Med ny digital teknik kan marknadsföring skräddarsys efter individ och situation och bli mycket pricksäker. Konsumenter kan dessutom delta i och påverka företags marknadsföring, vilket innebär både utmaningar och möjligheter. Boken ger en god introduktion till digital marknadsföring med aktuell forskning och praktiska exempel.

Stort fokus ligger på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram. Extra vikt fästs på detaljhandeln och co-creation mellan konsumenter och företag. Boken kan användas på universitet, högskola, KY utbildningar, utbildningsföretag och internutbildningar så väl som vid självstudier.



Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
0
Utgiven:
2015-08-07
ISBN:
9789152331460
Sidantal:
0

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny