Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Digital marknadsföring | 2:a upplagan

Digital marknadsföring | 2:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2018
  • Författare: Roger Ström, Martin Vendel
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
181
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Vendela , Stockholm
Du sparar 254 kr (58%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Digital marknadsföring beskriver med aktuell forskning och praktiska exempel hur digitaliseringen tar företags marknadsföring till en ny nivå. Stort fokus ligger på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram. Boken ger en god introduktion till digital marknadsföring med aktuell forskning och praktiska exempel.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
2
Utgiven:
2018-06-25
ISBN:
9789152353981
Sidantal:
250

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny