Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Goodwill Marknadföring Faktabok | 0:e upplagan

Goodwill Marknadföring Faktabok | 0:e upplagan

  • Häftad, Svenska, 2021
  • Författare: Eva Blomqvist, Patrick Hjertén
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
358
kr
Fint skick

Skickas nästa vardag

Du sparar 76 kr (18%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Faktaboken tar avstamp i marknadsföringens grunder och fortsätter vidare genom dagens digitaliserade medielandskap, via en introduktion till marknadsrätten och vad som krävs för att lyckas med marknadsföring på en global marknad: Vad är det som gör att vi väljer de produkter vi gör? Hur kan företagen försäkra sig om att de producerar det vi konsumenter vill ha? Vad kommer vi att konsumera i framtiden och hur kommer det gå till? Uppgiftsboken bjuder på ett brett spektra av arbetsuppgifter, allt ifrån det som eleverna kan arbeta med enskilt och med hjälp av faktaboken till mer fördjupande uppgifter. Uppgiftsboken följer faktabokens struktur och innehåller ett stort antal övningar i stigande svårighetsgrad. Lärarstödet är fullmatat med tips och råd till undervisningen, PowerPoint-presentationer, prov med bedömningsförslag samt lösningar till samtliga uppgifter. Allt för att du som lärare ska kunna utnyttja din begränsade tid med eleverna på bästa sätt.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
0
Utgiven:
2021-06-01
ISBN:
9789152358115
Sidantal:
250

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny