Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6 | 6:e upplagan

Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6 | 6:e upplagan

  • Häftad, Svenska, 2022
  • Författare: Henrik Uggla, Per Wildenstam
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
559
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Elias , Göteborg

Skickar snabbt

Verifierad säljare

Toppsäljare

Du sparar 148 kr (21%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
4 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden. Den presenterar bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Även varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående. Boken tar avstamp i aktuell forskning och de senaste trenderna inom marknadsföring, samt innehåller många kreativa och pedagogiska exempel. Boken har en tillhörande övningsbok, Marknadsföring - modeller och principer. Övning, fördjupning och reflektion. Den sjätte upplagan är uppdaterad med det senaste trenderna och forskningen inom området. Många exempel har bytts ut och det har tillkommit ytterligare material om hållbarhet och digital marknadsföring.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
6
Utgiven:
2022-08-15
ISBN:
9789152363690
Sidantal:
496

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny