Förlag | Market |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2011-07-31 |
ISBN | 9789153452232 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
Årets marknadsföringsbok 2007 nu i uppdaterad version
Boken behandlar bland annat planogram, ECR, sortimentsplanering, exponeringar, mätmetoder, butiksmiljö, layouter, dofter, musik, prisupplevelse mm.
De omarbetade avsnitten går djupare in på oplanerade köp, nya vinklar inom kundpsykologi och hur kundernas känslor påverkar köpbeetendet, olika typer av säljlösningar och specialexponeringar i butiken samt det senaste inom retail-forskningen. Dessutom redogör Jens Nordfält för fler konkreta exempel och resultat ifrån experiment i verklig butiksmiljö och inom e-handel.
Boken innehåller dessutom:
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
6
1
8
4
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.