Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) | 1:a upplagan

Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2009
  • Författare: Lena Carlsson
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
134
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Elora , Hägersten

Skickar snabbt

Du sparar 102 kr (43%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Bloggar, Twitter, Facebook, wikis, YouTube? Vad är egentligen sociala medier och hur kan företag och organisationer dra nytta av dem för PR, varumärkesbyggande, reklam och annan kommunikation?

På ett lättbegripligt sätt ger boken en introduktion i de sociala mediernas värld och nya sätt att kommunicera i en tid då reklamtrötthet och informationsöverflöd kräver nya vägar.

Boken presenterar övergripande förändringar och nya förutsättningar för marknadsföring och kommunikation. Dessutom visas praktiska exempel på hur nuvarande plattformar kan användas.

Begrepp som wiki, widget och mikroblogg förklaras och företag berättar om sina erfarenheter. Avslutande kapitel behandlar strategiskt arbete och juridiska riktlinjer.

Kort sagt – boken ger dig en inblick i hur sociala medier kan användas för att bygga relationer, stärka varumärket och skaffa konkurrensfördelar.

Det här är en av de mest sålda böckerna om sociala medier på svenska. Boken vänder sig i första hand till yrkesverksamma informatörer, marknadsförare, kommunikatörer och företagare, men kan också vara lämplig som kurslitteratur.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Kreafon
Upplaga:
1
Utgiven:
2009-09-18
ISBN:
9789163353215
Sidantal:
159

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny