Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!
Marknadsföring för småföretag | 7:e upplagan
- Häftad, Svenska, 2008
- Författare: Björn Lundén, Ulf Svensson
- Betyg:
Välj skick:
Skickas inom 2-3 vardagar
Skickas från säljare inom 1-3 vardagar
Verifierad säljare
Toppsäljare
Beskrivning
Marknadsföring
Praktisk handbok för småföretag
Marknadsföring är en praktisk handbok om hur du framgångsrikt marknadsför ditt företag och dina produkter.
Boken visar hur du kan lägga upp din marknadsföring och hur du konkret utformar reklambrev, pressmeddelanden, annonser, hemsidan, mm.
Du får många handgripliga råd, men också inspiration till egna idéer.
Ur innehållet:
Marknadsstrategier och marknadstaktik
Säljande annonser
Direktreklam
Internet i marknadsföringen
E-post i marknadsföringen
Telemarketing
Konsten att anlita rätt reklambyrå
Marknadsplan
Kundvård
Företagets profil och position
Intern marknadsföring
Skatteregler - sponsring, representation mm
Tillåtet och otillåtet i marknadsföringen
Produktinformation