Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Att organisera marknader | 1:a upplagan

Att organisera marknader | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2015
  • Författare:
  • Betyg:
153
kr
Helt ny

Skickas inom 11 vardagar

Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Utgångspunkten för forskningsprogrammet "Att organisera marknader", som tilldelades anslag av Stiftelsen Riksbankens Jubileumsfond år 2007, har varit att marknader och organisationer inte är så olika som det ibland hävdas. Ett viktigt gemensamt drag är att både marknader och organisationer organiseras. Med hjälp av begrepp och teorier hämtade från studier av formella organisationer har forskarna undersökt vad som driver marknadsorganisation, hur marknader skapas genom organisation och hur existerande marknader omorganiseras. Detta är programmets slutrapport.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Makadam förlag
Upplaga:
1
Utgiven:
2015-11-05
ISBN:
9789170611933
Sidantal:
98

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny