Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Värdeskapande CSR: Hur företag tar socialt ansvar | 1:a upplagan

Värdeskapande CSR: Hur företag tar socialt ansvar | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2008
  • Författare: Hans De Geer, Tommy Borglund, Mats Hallvarsson
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
196
kr
Fint skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 36 kr (16%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Boken utgår från en såväl teoretisk som praktiskt förankrad genomgång av vad CSR (Corporate Social Resonsibility) är, och hur det idag används som ett värdeskapande verktyg av allt fler företag. I boken redogör också företrädare för flera stora svenska företag hur de arbetar med frågan, inte minst ur ett kommunikativt perspektiv.Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2008-12-22
ISBN:
9789172276161
Sidantal:
165

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny