Search

Servicekunskap - Arbetsbok | 1:a upplagan

av Meg Marnon

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Thelin Förlag
Språk Svenska
Bandtyp Spiral
Utgiven 2013-07-01
Upplaga 1
Antal sidor 45
ISBN 9789173792530
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Ett läromedel för kursen SERVICEKUNSKAP för gymnasieskolan och Komvux. Läroboken omfattar: Kundservice och bemötande, Att arbeta inom handel och serviceyrken, Hantering av klagomål och reklamationer, Lagar och regler, Säljteknik, Olika betalningsrutiner och betalningsmetoder för direktförsäljning, näthandel, kortbetalningar etc, Prissättning och ekonomi, Ergonomi, Arbetsmiljö och Säkerhet på arbetsplatsen. Läroboken innehåller även ett flertal diskussionsuppgifter, instuderingsfrågor och praktiska uppgifter. Arbetsboken innehåller kontrollfrågor. Läromedlet är skrivna med utgångspunkt från Skolverkets kunskapskrav, och består av LÄROBOK och ARBETSBOK med FACIT. Materialet kan antingen användas i lärarledd undervisning eller för självstudier. Böckerna spiralbundna, tryckta i färg i formatet 16x22,5 cm. Författare är Meg Marnon som lång erfarenhet av att skriva om uppskattade läromedel för gymnasieskolan.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 6 

 5 

 6 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng