Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Servicekunskap - Arbetsbok | 1:a upplagan

Servicekunskap - Arbetsbok | 1:a upplagan

  • Spiral, Svenska, 2013
  • Författare: Meg Marnon
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
166
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Hampus , Sågmyra

Verifierad säljare

Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Ett läromedel för kursen SERVICEKUNSKAP för gymnasieskolan och Komvux. Läroboken omfattar: Kundservice och bemötande, Att arbeta inom handel och serviceyrken, Hantering av klagomål och reklamationer, Lagar och regler, Säljteknik, Olika betalningsrutiner och betalningsmetoder för direktförsäljning, näthandel, kortbetalningar etc, Prissättning och ekonomi, Ergonomi, Arbetsmiljö och Säkerhet på arbetsplatsen. Läroboken innehåller även ett flertal diskussionsuppgifter, instuderingsfrågor och praktiska uppgifter. Arbetsboken innehåller kontrollfrågor. Läromedlet är skrivna med utgångspunkt från Skolverkets kunskapskrav, och består av LÄROBOK och ARBETSBOK med FACIT. Materialet kan antingen användas i lärarledd undervisning eller för självstudier. Böckerna spiralbundna, tryckta i färg i formatet 16x22,5 cm. Författare är Meg Marnon som lång erfarenhet av att skriva om uppskattade läromedel för gymnasieskolan.

Produktinformation

Bandtyp:
Spiral
Språk:
Svenska
Förlag:
Thelin Förlag
Upplaga:
1
Utgiven:
2013-07-01
ISBN:
9789173792530
Sidantal:
45

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny