Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Service och bemötande 1 - Lärobok | 1:a upplagan

Service och bemötande 1 - Lärobok | 1:a upplagan

  • Spiral, Svenska, 2013
  • Författare: Meg Marnon
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
284
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Lobin , Falun

Verifierad säljare

Skickar snabbt

Du sparar 76 kr (21%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Läromedlet i Service och bemötande 1, SEVSEV01 behandlar kommunikation vid möten med människor, attityder, kroppsspråk, hantering av klagomål, marknadsföring, affärsidéer och visioner, marknadsmixen, konsten att sälja, lagar och regler, konsumentköpslagen, ångerrätt, öppet köp, distans– och hemförsäljningslagen samt praktisk marknadsföring. Författare är Meg Marnon.

Produktinformation

Bandtyp:
Spiral
Språk:
Svenska
Förlag:
Thelin Förlag
Upplaga:
1
Utgiven:
2013-09-24
ISBN:
9789173792714
Sidantal:
118

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny